تصاویر انتخابی

واکنش مهندس ضرغامی به درج خبر مزایده ابنیه های تاریخی

فرهنگی تصاویر ایلیاتی بسته خبری

 

اخیرا روزنامه کارگزاران در مورخه سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در صفحه ۷ تیتر زده بود حراج میراث ایران و مدعی شده بوده میثراث فرهنگی ابنیه های تاریخی را جهت فروش به مزایده گذاشته که این خبر با واکنش زیادی از کاربران  در فضای مجازی قرار گرفت که در این راستا جناب مهندس ضرغامی با رد و تکذیب این موضوع اعلام نمودند که : 

ابنیه تاریخی واگذار نمی‌شوند، به صورت اصولی توسط بخش خصوصی مرمت می‌شوند

مسأله واگذاری برخی ابنیه تاریخی به هیچ وجه مطرح نیست و تکذیب می‌کنم. بلکه همکاری بخش خصوصی برای مرمت، نگهداری، مدیریت و استفاده بهینه از برخی ابنیه تاریخی مطرح بوده و این موضوع کاملا از طرف ما حساب شده است و یکی از اقدامات خوب دولت مردمی است که با قوت ادامه می یابد

اعتبارات نگهداری بسیاری از بناهای تاریخی در حدی نیست که حتی مرمت و مدیریت شوند. بنابراین با بخش خصوصی همکاری می‌کنیم. این همکاری اتفاق بسیار خوبی است برای رویکرد مصادیق دولت مردمی و براساس مزایده‌هایی است که صورت می‌گیرد

برنامه‌هایی که در آینده برای کاربری آن ابنیه مورد تأیید ما قرار می‌گیرد، به صورت مدت دار با پرداخت حق اجاره، به اجاره سرمایه‌گذار و طرف قرارداد درمی‌آید و به هیچ وجه بحث مربوط به واگذاری آنها صحت ندارد

این ابنیه‌ها صرفا به صورت قراداد مدت‌دار به اجاره سرمایه گذار درمی‌آید

میراث آریا 

انتهای خبر/

حماسه استقبال پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک از رئیسی

فرهنگی تصاویر ایلیاتی بسته خبری

 

‍ آیت الله رییسی دقایقی پیش با استقبال پرشور مردم انقلابی و ولایتمداراندیمشک در مصلای جمعه این شهر به دریای مهربانی مردم پیوست.

به گزارش پایگاه جهادی تحلیلی خبری لرپرس «صلی علی محمد یاور رهبر آمد» این شعار وحدت آفرین مردم انقلابی شهرستان اندیمشک است که همصدا و همزمان با حضور منتخب مردم ایران اسلامی سر دادند تا بار دیگر دلدادگی خود را با انقلاب فریاد زنند.

پیر و جوان، مرد و زن امروز آمدند تا ضمن تقدیر از خدمات دولت انقلابی و مردمی، چاره جویی برای حل مشکل دروازه طلایی خوزستان سنگر بان کرخه و دز بر بلندای تنگوان و دوکوهه را از دولتمردان مطالبه کنند.

حضور پرشور، متحد و دشمن شکن مردم اندیمشک که از ساعت های اولیه صبح امروز در مصلای جمعه این شهرستان برای دیدار با رییس جمهور کشورمان دور هم جمع بودند بار دیگر اتحاد و دلدادگی مردم این دیار با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش در آمد.

در این حضور باشکوه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم دیار مقاومت و پایداری، به رخ بدخواهان کشور کشیده شد.

در حاشیه این دیدار جایگاه هایی برای جمع آوری نامه های مردمی ایجاد شده است و بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی این سفر قرار است همین این نامه ها به صورت دقیق بررسی و پیگیری شود.

 آیت الله ابراهیم رئیسی در آغاز دور دوم سفرهای استانی ساعاتی قبل به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت خود از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. رئیس جمهور پس از حضور در جشن احیای ۱۶۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در جمع مردم ولایت مدار اندیمشک حضور یافت.

 

در سفر ۲ روزه رییس جمهور و هیات همراه به خوزستان افتتاح صدها طرح در بخش های مختلف از جمله زیرساختی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی و دیدارهای متعددی با قشرهای مختلف مردم را در برنامه دارد. آیت الله رییسی در این سفر در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان دیدار عمومی برگزار می کند.

انتهای پیام/

سرقت مسلحانه در حضور پلیس

اقتصاد تصاویر ایلیاتی بسته خبری

 

سرقت مسلحانه در حضور پلیس شاید از شاهکارهای سارقان در ابتدای قرن جدید باشروع سال 1400 است که به لطف امنیت دیحیتالی و حرفه ای فوق العاده که بدون تردید نتیجه تلاش شبانه روزی دیپلماسی وسیاست خا رجی و پایبندی به برجام از سوی مروجان اخلاق مد اری دولت تدبیر و امید بوده که چنین سبب رونق اقتصاد داخلی شده 

از عجایب دیگر این دولت این است که شغل شریف دزدی یا همان اختلاس باکلاس همپای تورم در جامعه رشد می کند. 

سارقان عزیز و باشرافت در جمعه گذشته یک روز قبل از عید نوروز در خیابان راه آهن اندیمشک چند متر جلوتر  از کلانتری راه آهن راننده کنار خیابان داشته با موبایل حرف می زده که یکی از در شاگرد سوار میشه با اسلحه کلت راننده را تهدید کرده که  برو پایین یا شلیک میکنم و بلافاصله گوشی را از راننده گرفته و با خیالی آسوده  و خاطری مطمئن سرقت راعملی می کند و برای ماموران بوق میزند به نشانه خسته نباشید.

حالا سارق با ماشین و گوشی سرقتی درحال عیش و نوش بوده و مال باخته در حال استمداد و یاری طلبیدن.

براستی علت اینهمه گستاخی سارقان چیست؟ 

چرا سارقان بجایی رسیده اند که نیروهای امنیتی را بحساب نمی آورند...

عزیزان هرکجا این شماره خوردو را مشاهده نمودید سریعا به پلیس اطلاع دهید 

سپاسگزارم

ه انتهای خبر//تتت

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری